Comunicado de Esquerra Unida

Dijous 19 de Novembre 2020

Josep Antoni Conejero Hurtado, coordinador del col·lectiu local d’ Esquerra Unida del País Valencià de Crevillent, i en la seua representación,  fa arribar el següent comunicat;

Esquerra Unida es veu forçada a eixir de la coalició d’Esquerres debut als incumpliments per part d’ ERPV en relació a l’organització, participació i representació dels diferents grups que van formar part d’aquesta coalició.

Lamentem que en cap moment des de les ultimes eleccions municipals al maig de 2019, s’haja treballat per crear un espai de reflexió i debat col.lectiu, tan per informar als afiliats i simpatizants dels treballs realitzats en el si del govern municipal, com per a recollir propostes.

Trobem a faltar la dinamica dels anteriors anys on totes les sensibilitats que conformaven la coalició estaven presents en les institucions, un fet que garantia la visibilitat d’una organització plural.

Des d’aquest moment, Esquerra Unida comença a treballar fora de la coalició, però mantentint el suport al govern municipal d’Esquerres, aportant idees i propostes des d’una perspectiva progresista i social. Per això, en els propers dies ens posarem en contacte amb els diferents partits del govern municipal.

Signat pel coordinador d’Esquerra Unida Josep Antoni Conejero Hurtado