Marcelino Giménez explica que els tres pins als quals el PP fa referència estaven afectats per la plaga del tomicus i lamenta que els populars hagen utilitzat una foto antiga del parc en obres per a intentar enganyar la ciutadania i crear polèmica
Crevillent (28/11/2022).- Una vegada més el portaveu del Partit Popular Miguel Ángel Sánchez intenta generar confusió i polèmica entre els veïns i veïnes de Crevillent en relació a les obres del Parc Nou. Aquesta vegada utilitzant una imatge antiga de les obres al parc durant el mes de juny passat, i una altra de tres arbres afectats per tomicus (un insecte que es coneix comunament com barrenillo i que perfora els pins), que van haver de ser retirats per a evitar que es propagara la plaga.
“Les mentides i manipulacions del PP i del seu portaveu, Miguel Ángel Sánchez, tenen les potes curtes, els crevillentins i crevillentines podran veure aquesta setmana el parc municipal amb els seus propis ulls. Evidentment, els arbres portaven temps sense podar i s’han podat i algun s’ha traslladat per a poder fer els camins accessibles i adaptar-los a la normativa, tal com es recollia en el projecte. També s’han retirat les plantes invasives que estaven afectant la resta de vegetació, però no s’ha disminuït la massa arbòria sinó que s’ha augmentat”, afirma l’edil d’Espais Públics, Marcelino Giménez.
El regidor ha explicat que el Parc Nou obrirà les seues portes aquesta mateixa setmana incloent noves varietats com el prunus roig, arbre de Judas o arbre de l’Amor (Cercis siliquastrum), llorer, morera, om i l’alzina, plantes com les magnolies i aromàtiques com a romer, sàlvia, lavanda i timó.
“Qui volia disminuir la massa arbòria del Parc Nou per a instal·lar una minipiscina en lloc de construir una piscina en condicions era el propi PP. És lamentable que el senyor Miguel Ángel utilitze una imatge que està captada fa mig any, quan el parc estava en plenes obres i quan encara no s’havia plantat encara la gespa ni els nous arbres i arbustos per a intentar crear malestar i confusió entre els nostres veïns. Ja està bé de voler desprestigiar una obra tan important per a totes les crevillentines i crevillentins, totes i tots podrem gaudir de les millores al parc molt prompte”, assenyala l’edil.
El Parc Nou amplía su vegetación con nuevas variedades de árboles y plantas aromáticas autóctonas
- Marcelino Giménez explica que los tres pinos a los que el PP hace referencia estaban afectados por la plaga del tomicus y lamenta que los populares hayan utilizado una foto antigua del parque en obras para intentar engañar a la ciudadanía y crear polémica
Crevillent (28/11/2022).- Una vez más el portavoz del Partido Popular Miguel Ángel Sánchez intenta generar confusión y polémica entre los vecinos y vecinas de Crevillent en relación a las obras del Parc Nou. Esta vez utilizando una imagen antigua de las obras en el parque durante el pasado mes de junio, y otra de tres árboles afectados por tomicus (un insecto que se conoce comúnmente como barrenillo y que perfora los pinos), que tuvieron que ser retirados para evitar que se propagara la plaga.
“Las mentiras y manipulaciones del PP y de su portavoz, Miguel Ángel Sánchez, tienen las patas cortas, los crevillentinos y crevillentinas podrán ver esta semana el parque municipal con sus propios ojos. Evidentemente, los árboles llevaban tiempo sin podar y se han podado y alguno se ha trasladado para poder hacer los caminos accesibles y adaptarlos a la normativa, tal como se recogía en el proyecto. También se han retirado las plantas invasivas que estaban afectando al resto de vegetación, pero no se ha disminuido la masa arbórea sino que se ha aumentado”, afirma el edil de Espacios Públicos, Marcelino Giménez.
El concejal ha explicado que el Parc Nou abrirá sus puertas esta misma semana incluyendo nuevas variedades como el prunus rojo, árbol de Judas o árbol del Amor (Cercis siliquastrum), laurel, morera, olmo y la encina, plantas como las magnolias y aromáticas como romero, salvia, lavanda y tomillo.
“Quien quería disminuir la masa arbórea del Parc Nou para instalar una minipiscina en lugar de construir una piscina en condiciones era el propio PP. Es lamentable que el señor Miguel Ángel utilice una imagen que está captada hace medio año, cuando el parque estaba en plenas obras y cuando todavía no se había plantado aún el césped ni los nuevos árboles y arbustos para intentar crear malestar y confusión entre nuestros vecinos. Ya está bien de querer desprestigiar una obra tan importante para todas las crevillentinas y crevillentinos, todas y todos vamos a poder disfrutar de las mejoras en el parque muy pronto”, señala el edil.